magda.blogg.se

Fantasier , drömmar och verklighet

Nostalgin fortsätter

Publicerad 2013-01-29 19:36:21 i Allmänt

Förlåt Johanna men jag älskar den här bilden. Den säger så mycket om tiden den är tagen. Hon,jag och Andreea hängde jämt. När vi var uppe hur sent som hellst på vardagarna,satt och pratade till långt in på småtimmarna och fikade och kollade på film. Alla mådde dåligt men tillsammans drog vi uppvarandra. Ibland när jag mår dåligt så tänker jag på den tiden,då man alltid hade varandra nära.
Världens bästa Andreea,du är så vacker! Jag saknar henne så himla mycket, Och detta är verkligen du i ett ett nötskal, sötaste ;)

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2013-01-31 21:54:57

Åh, men ska du säga!!! Saknar dig övermycket. <3 <3 <3

Svar: Saknar dej mest <3
Magdalena Bengtsson

Postat av: Johanna swaag

Publicerad 2013-01-31 21:59:59

Waashah.

Jag hatar dig inte, tyckte bara att bilden var...mindre fin! men de gör inget. Älskar dig också MAGGAN! <3 hahah:* poss sås med ostron korv!

Svar: Du får hämnas <3
Magdalena Bengtsson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela