magda.blogg.se

Fantasier , drömmar och verklighet

Kvällen

Publicerad 2013-02-02 00:49:27 i

Klockan är 00.40 och vi kom precis hem. Vi lämnade ungdomsgården strax innan halv tolv sen skulle vi gå raka vägen hem. Men vi stötte på massa folk så det blev en omväg,blev rätt så najs. Vi tjöta lite,sen skulle dom vidare och vi gick hem. Nu har jag precis lagt mig och känner hur jag riktigt stinker rök efter att ha umgåtts en helkväll med folk där majoriteten är rökare. Tur det finns dusch och rena kläder ;) Jag är glad för att jag har så många fantastiskt fina vänner överallt. Askersundarna är superfina,like like! Kvällen kan sammanfattas med : häng,gemenskap,samtal,andakt,dans,fika,gitarrspel och allsång och allmänt mys. Nu ska jag sova för det blir nog en sen kväll imorgon också ;) sov gott!

Kommentarer

Postat av: Jessica ♥

Publicerad 2013-02-02 22:34:45

du är fin magda<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela