magda.blogg.se

Fantasier , drömmar och verklighet

Hos mor och far

Publicerad 2013-02-16 17:08:17 i Allmänt

Hej där!
Jag har packat min gula fjällrävenrygga för att hänga hos och far några dar.
Sen jag kom igår kväll har jag tittat på tv,myst,tittat på tv,spelat spel,myst,fikat,sovit,tittat på tv och myst lite till.
Ingenting med andra ord,skönt!
Ikväll blir det tacosmys med mamma och pappa sen ska vi hem till min svägerska och fastersfavvo och titta på melodifestivalen.
Melodifestivalen är mys och barndom för mig,när jag satt och titta med familjen och man aldrig var överens om vilka som var bäst.
Så snart tänkte jag ta ett bad,man få ju passa på när man är här. :)
Ha det fint! Kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela