magda.blogg.se

Fantasier , drömmar och verklighet

Grattis på födelsedagen!

Publicerad 2013-01-31 21:45:31 i Allmänt

Idag fyller en person som har betytt väldigt mycket för mig år. Det känns så konstigt att inte få fira dig eller få och få. Klart jag får men det är ett medvetet val vi gjort.Ett val att bryta all kontakt,ta bort varandra på facebook och i mobilen.  Du var det finaste jag hade,min dyraste ädelsten. Du var någon jag "hatade" och bara ville skälla ut.Du var min stora kärlek min knasboll och min psykolog Du var min bästa vän och någon som visste allt om mig och jag visste allt om dig.
Ändå kan jag inte låta bli att tänka på dig lite extra idag och önska att jag i alla fall kunde säga grattis.
Om du nu mot alla odds och mot all förmodan skulle läsa det här : GRATTIS på 21 årsdagen fina du!
Jag saknar dig men det är bäst som det är nu,tyvärr. Jag hoppas att vi ses igen i framtiden!

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2013-01-31 21:53:30

Stor kram! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela