magda.blogg.se

Fantasier , drömmar och verklighet

Resumé av 2012 - Del 1

Publicerad 2013-01-02 17:53:23 i

Under våren gick jag på bibelskola i Mariannelund. Jag engagerade mig i allt möjligt. Jag sjöng i lovsångsteam,var ute på fredagsnätterna i Vimmerby och pratade med folk,jag var husvärd,ganska många lördagskvällar hjälpte jag till som ledare på en fritidsgård. Det var sjukt givande,fantastiskt till och med. Bibelskolan var mycket givande även om jag var okoncentrerad ibland. Vi hittade på mycket i Mariannelund. Åkte till Vimmerby med Therese,olika klasskvällar,firade Valborg i Örebro,grillade,åkte och dansade till rånarligan i Jönköping,sista veckan badade vi varje dag och hade en stor avslutningsfest med Amerika tema. Och såklart vardagshänget. Underbar vårtermin,jag grät så jag fick ont i huvudet när vi slutade.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela