magda.blogg.se

Fantasier , drömmar och verklighet

Helgen

Publicerad 2013-02-01 15:32:23 i Allmänt

Jag har precis kommit hem från jobbet och lagt mig i soffan. Skönt! Det är så kul men nu blir det skönt om helg.
Jag har hela eftermiddagen på mig att chilla,ta en promenad och äta chokladpudding med Elin. Ikväll kommer ett par kompisar hit och hänger en stund och sen ska vi ner på ungdomsgården. Det ska bli kul att hänga med kompisar! Det blir det imorgon också. Då ska jag träffa fina Yasmin och käka middag ute och gå ut och dansa. Men innan dess ska jag fika med Jonna och Sara som jag inte har träffat på jättelänge. Det ska bli superroligt! Och på söndag ska jag och Elin medverka i kyrkan. Så jag har en fullspäckad och rolig helg framför mig! Därför chillar jag i soffan nu och laddar upp :)
Och nästa helg åker jag upp till Hällefors och firar Johanna som fyller 21 :) Och det ska såklart firas med pompa och ståt :D! Eller iallafall mysmiddag med gänget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela