magda.blogg.se

Fantasier , drömmar och verklighet

Gårkvällen

Publicerad 2012-12-30 09:55:32 i Allmänt

Godmorgon :)
 
Har precis ätit en god frukost nu håller jag och småstädar och packar. Mitt tåg går om tre timmar,för några dagar sedan skulle jag gett vad som hellst för att vara någon annanstans. Men gårkvällen var så trevlig jag, min bror David och hans flickvän Cissi tog en promenad och pratade om allt möjligt,när vi kom hem hade mamma gjort en otroligt god middag och så avslutade vi kvällen med att spela spel. Det kändes gött,bästa kvällen på länge.
Så nu blir det jobbigt att åka iväg.
Men det klart,jag taggar för bästa hänget med bästa människorna.
 
Puss
 
Snälla pappa lånade ut en hel väska så slipper jag hippieväskan som jag hade med mig hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela